Hos DAMSGAARD lever vi af, at der er sammenhæng mellem vores kunders forventninger og kvaliteten af den service vi leverer. Derfor lægger vi allerede i tilbudsfasen stor vægt på afdække dine behov og forventninger.

Stærkt fokus på rekruttering, instruktion og arbejdsmiljø har givet stabile medarbejdere, hvilket er en forudsætning for god kvalitet og leveringssikkerhed over tid. Vi arbejder konstant på at finde rationelle løsninger til at forbedre effektivitet uden negativ indvirkning på kvalitet og miljø.

På baggrund af de med kunden aftalte kvalitetsmål, iværksætter vi de fornødne procedurer til sikring og kontrol af de aftalte ydelser. Formålet er at sikre at de aftalte ydelser leveres, med mindst mulig kontrolindsats for de enkelte brugere af lokaliteterne og vores kontaktperson hos kunden.

Selv om vi gør vores bedste for at undgå det, så er der ingen der er fejlfri. Men skulle vi begå en fejl, sørger vi for at få den rettet hurtigst muligt og gennemføre korrigerende foranstaltninger.

Vi står inde for kvaliteten af det arbejde vi leverer!